18. okt. 2011

App making

Oppgave. Bruk en template i Dreamweaver fra grunnen av eller bearbeid/tweak en ferdig APP. Du står fritt til å velge tema og innhold, men den bør inneholde noen sider og noe funksjonalitet som kart, ringe til osv. Vær grundig med design, farger, bilder og grafikk. Lag de i riktig størrelse i f.eks Photoshop. Du kan lage enten til Android eller en annen platform.
- dreamweaver





Jeg har laget en app til butikken ZARA. Bilder og tekst har jeg hentet fra www.zara.com. 

MORSOM oppgave som jeg gjerne skulle sittet mere med og må si jeg si jeg ganske så stolt over at jeg har fått til å lage min første app! :)

Jeg er fornøyd med forsiden på appen. Den er enkel og oversiktlig, akuratt sånn jeg ville ha den. De andre sidene er halvferdige, men så lenge jeg har fått vist at jeg har lært meg hvordan å lage en enkel app, så er jeg mer en nok tilfreds. 





Laget også en app for firmaet til pappan min og vil legge ut den så fort jeg har mulighet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar